Bon Natale amicu,
Hè digià a mità di dicembre. Natale hè luntanu?
Prima di Natale vene, vi vulemu una fretta è vi augurà un travagliu felice è una famiglia felice in l'annu novu
Grazie per a vostra attenzione à noi è spergu chì averemu più scambii in 2021.
Parlemu di più nantu à l'usu di Natale in parechji paesi.
Benvenuti à lascià un missaghju è chatte nantu à e diverse usanze.
1. U Britannica a ghjente presta più attenzione à manghjà in Natale. L'alimentariu include porcu arrustitu, tacchino, pudding di Natale, torta di carne macinata di Natale, etc. Ogni membru di a famiglia hà rigali è i servitori anu una parte. Tutti i rigali sò spediti a matina di Natale. Certi cantanti di Natale camminanu longu à a porta per cantà una bona nutizia da casa à casa. Seranu invitati in casa da l'ospiti per divertilli cù rinfreschi o dà picculi rigali.
2. Perchè u Stati Uniti hè un paese cumpostu di parechji gruppi etnici, e circustanze in quale l'Americani celebranu u Natale sò ancu i più cumplicati. L'immigranti da parechji paesi seguenu sempre i costumi di i so paesi d'origine. In ogni casu, durante u periodu di Natale, i guirlande è altre decorazioni uniche fora di e porte di l'Americani sò listessi.
3. L'adultu mediu in Francia guasi va à a chjesa per assistisce à a messa di mezzanotte a vigilia di Natale. Dopu à quessa, a famiglia si n'andò à a casa di u fratellu o a surella casata più vechja per riunite per cena. Questa manifestazione hè stata di discussione di prublemi impurtanti in casa, ma s'ellu ci era membri di a famiglia chì ùn eranu micca in armunia, u disaccordu hè statu alleviatu dopu. Tuttu u mondu deve esse cunciliatu cum'è prima, cusì u Natale hè un ghjornu benevolente in Francia.
4. I zitelli in Spagna metterà i scarpi fora di a porta o di a finestra per riceve i rigali di Natale. In parechje cità ci sò rigali per i zitelli più belli. E vacche eranu ancu trattate bè quellu ghjornu. Si dice chì quandu Ghjesù hè natu, una vacca li insuflò per riscaldallu.
5. Ogni Talianu famiglia hà una scena mudellu di a storia di nascita. A vigilia di Natale, a famiglia si riunì per un grande pranzu è hà assistitu à a messa di Natale à mezanotte. Dopu quì, andò à visità parenti è amichi. Solu i zitelli è l'anziani anu ricevutu rigali. A Natale, i taliani anu un costumu assai bonu. I zitelli scrivenu saggi o puemi per sprime a so gratitudine à i so genitori per a so educazione annantu à l'annu passatu. I so travaglii eranu ammucciati in tovaglioli, sottu à piatti o tovaglie prima di manghjà a cena di Natale, è i so parenti facianu finta di ùn vede. Dopu avè finitu u grande manghjatu, u ripigliò è u leghje à tutti.
6. U Svedesi sò assai ospitali. A Natale, hè più evidenti. Una famiglia hè bella. Ch'ella sia ricca o povera, l'amichi sò benvenuti, è ancu i stranieri ponu andà. Ogni tipu di manciari sò posti nantu à a tavula per qualcunu per manghjà. .
7. Danimarcu prima introduttu Natale
stampi è stampi anti-tuberculosi, chì sò stati emessi per cullà fondi per i fondi anti-tuberculosis. Ùn ci hè micca un tali stampu nantu à u mail di Natale mandatu da Danesi. Quelli chì ricevenu e-mail si sentenu più cum'è quandu vedenu più timbri di Natale!
>