Dopu à decennii di cave, fabricazione è furnimentu di facciate di petra, Hugo Vega, Vice President of Sales in Polycor, hà nutatu chì l'architetti ch'ellu chjamava mancavanu di una finitura di petra fina chì era abbastanza ligera è abbastanza forte per u rivestimentu di prughjetti architettonici à grande scala. Dopu qualchì R&D in a cumpagnia, Polycor hà continuatu à liberà e so lastre rinfurzate di 1 cm è Vega hà tornatu à i so architetti in triunfu. Solu a so risposta hè stata: "Hè fantastico, ma avemu bisognu di un modu per appiccà".
"U pruduttu 1 cm era una grande innuvazione, ma ùn ci era micca manera di applicà rapidamente è facilmente in prughjetti à grande scala", disse Vega.
Allora a squadra Polycor hà tornatu à u sviluppu.
Intantu, una altra risposta hà cuminciatu à percolate in u mondu A&D. In un pocu di sorpresa per Vega, e vendite di lastre di 1 cm sò partite in u mercatu residenziale induve i diseggiani è i so clienti anu sappiutu l'uppurtunità di incorpore pareti caratteristiche in docce, backsplashes di lastre piene è caminetti verticali senza cuciture. (Pudete vede quelli disinni in questu lookbook.) À un terzu di u pesu di u materiale di 3 cm abituale chì si trattavanu, i fabricatori ùn anu più rottu u so spinu à u musculu di una lastra piena sopra à un contatore per installà un backsplash. À 10 volte a forza di flexura, (grazie à u so supportu compositu di policarbonate) hè andata a preoccupazione chì e lastre orientate verticalmente nantu à u focu si ficcate à l'installazione.
U mercatu residenziale era à bordu per a petra fina.
Un esempiu di un backsplash fabbricatu da una lastra cuntinua di ultra-thin Marmuru americanu Cherokee biancu.
Questa era una grande nutizia, ma i clienti di Vega sò tipicamente travagliendu in specificazioni cummirciali, micca residenziali. Allora cuntinuò à ritruvà stu prublema di aderenza di rivestimenti di petra fina à l'esterni di i prughjetti architettonici. Di tantu in tantu sbatteva in a squadra da eclad in i siti di travagliu induve pannelli più grossi di marmura è granitu Polycor sò stati installati cù sistemi eclad esistenti, supporti strutturali disposti sopra facciate esistenti in modu modulare. Un capu mundiale in i sistemi di rivestimentu in pietra, eclad crea è raffina sistemi di rivestimentu dapoi l'anni 1990. Anch'elli anu vistu a listessa necessità in u mercatu cum'è a squadra Polycor - un modu rapidu è efficau per chjappà cù lastre ultra-sottile. È cusì, inseme, e cumpagnie anu decisu chì era ora di unisce per purtà un sistema cumpletu di rivestimentu di petra sottile à u mercatu.
Ciò chì anu sviluppatu hè un sistema senza saldatura chì risparmia tempu, travagliu è soldi: Eclad 1.
Ultra-sottile granitu neru americanu pare chì flotte, sustinutu da a struttura invisibile Eclad 1.
U novu disignu hè basatu annantu à un sistema di griglia d'aluminiu in cumbinazione cù ancoraggi undercut attaccati à a parte posteriore di i pannelli di 1 cm in modu chì restanu dissimulati quandu si usa una petra cusì fina. I pannelli sò dispunibuli finu à 9 piedi per 5 piedi è pesanu solu sei liri per piede quadru in media, facendu u prucessu di stallazione un compitu più faciule.
Amparate più nantu à i sistemi di facciata in pietra
L'ancora restanu nascosti per una superficia libera.
U sistema cumpletu furnisce pannelli di petra ligeri preforati nantu à una struttura di rivestimentu protettivu chì rende più faciuli l'installazione di pannelli di pietra pesanti. I sistemi di rivestimentu tradiziunali si basanu nantu à a petra più spessa cumminata cù crampi, cinturini è clips ingombranti. Cù l'installatori di Eclad 1, basta à infilà e lastre in u locu è affruntà viti in i buchi preforati.
Un esempiu di un sistema Eclad 1 à piccula scala mock up.
"Hè basicamente un modu diversu di stallà a petra", disse Vega. "Cù i sistemi di rivestimentu tradiziunali, l'ancore anu da esse stallate una per una. U prucessu hè più intensu di travagliu. In media, l'installazione di pannelli hè duie volte più veloce cù u sistema di griglia Eclad.